söndag 12 februari 2012

Vilken rolig helg!!

Vilken sysselsatt helg!! Igår började det med besök av Jockes bror Palle, hans fru Anna, Annas syster Jenny och hennes man Henrik. De stannade till här för en fika innan de skulle in till storstaden för hotellhelg med Sting konsert.

Därefter kom en av Jockes närmsta vänner Jonnie. Jonnie skulle ha en spelning, då han också är musiker, på en restaurang i Solna. Vi följde givetvis med som publik. Det blev den godaste middagen och roligaste kvällen på länge. Mitt val att hålla mig nykter hölls ungefär tills jag satte min fot på restaurangen och kände av stämningen. Det gick ju bara inte att motstå det goda vinet! Tacka vet jag tunnelbanan! Den räddar en i sådana här situationer.
 

Något jag är väldigt tacksam för är att vi igår innan vi slocknade bestämde att vi skulle gå på hockey idag. Så efter finaste brunchen lagad av min älskling, blev det landskamp mellan Sverige och Finland i Globen. Superkul!



 
Nu blir det sängen för att ladda upp inför en ny jobbvecka!

Inga kommentarer: