lördag 11 februari 2012

Jag vann ta mig tusan!

Kan ni fatta!!! Av 13 deltagare i bowlingen igår så vann jag över alla!!! Så jädrans gott!!!

Var ute med jobbet igår kväll. Vi bowlade och åt på O`learys. Innan matchen klagades det väldigt mycket över hur dålig jag är på bowling och hur dålig förlorare jag är. Resulterade i att de andra tyckte jag var lite av en lögnare då de såg spelandet igår. Jag fattar det fortfarande inte! Men mina förra arbetskamrater vet hur dålig jag egentligen är. Men igår!!! Då bara stämde allt! Tror jag hade sju eller åtta strike, ja det gick så sjukt bra. Så det var med mycket stolthet jag gick vidare till O`learys igår. Kolla får ni se!



Jobbar med en massa supertrevliga människor och det känns så kul att vi alla vill hänga med på sådana här saker. Har ju varit lite orolig om jag någonsin ska komma i en lika fantastisk jobbgrupp som jag hade i Karlskrona, då vi hade galet roligt ihop. Saknar er alla!! Men absolut det kommer bli massa kul även med dessa arbetskamraterna. Så jag ser redan fram emot en massa after work, middagar, fikor... ja att umgås mer än på jobbet helt enkelt!! Alla är så härliga!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Tror att du har tjuvtränat där uppe :)
eller är de nya arbetskamraterna bara sämre än oss i Karlskrona. Jag saknar dig med, men tycker att det är jättekul att du verkar trivas med livet där uppe. Vi ses kramar kristina

Anonym sa...

Grattis Mia! Visst är det skönt att få vinna över alla!!!
Var har Du fått jobb nånstans? Långt från Hässleby, eller?
KRAMIS Eva, Hässlegården

Mia sa...

Ja du Kristina. Öva har jag då inte gjort :) Måste ses nästa gång jag är hemma i Karlskrona, då blir det lite längre än nästa helg. Hälsa alla på jobbet. Kramar!!

Tack Eva!! Ja det är en underbar känsla :) Jag jobbar i Sundbyberg, relativt nära Hässelby. Jag slipper i alla fall den värsta trafiken på morgonen. Tar ca 25 minuter till jobbet. Kramar till dig!! Hälsa Alec!!