måndag 13 februari 2012

Klart man inte vill vara sjuk!

Idag var det bara att stiga upp ensam och ge sig iväg till jobbet alldeles själv. Var så trött imorse att jag nästan var avundsjuk på Jocke att han fick vara hemma. Fast ändå inte! Klart man inte önskar att vara sjuk för att få vara hemma. Men sängen var ju så skön! Har grymt svårt att komma upp på måndagar!!

Men väl på väg till jobbet kändes det bättre. Energin kryper på och jag kommer ihåg hur roligt det är på mitt jobb. Jag stormtrivs verkligen!

Väl hemma igen somnade jag framför en film med sjuklingen. Är ändå glad att han blev sjuk idag och inte senare i veckan då det bär av mot Karlskrona. Tur i oturen kan man säga! Efter att handlat hem lite godsaker till Jocke är vi nu inne på film nummer två. Hairspray - kan jag varmt rekommendera. Själv älskar jag musikalfilmer och man kan ju inte annat än älska John Travolta som kvinna.


Inga kommentarer: