onsdag 25 januari 2012

Sova ifatt tid!?

Vad jag har hört så kan man inte sova ifatt tid!? Men ungefär en gång i månaden (har hänt två gånger sedan vi flyttade hit) så kommer jag hem från jobbet och är helt slut. Jag lägger mig i soffan när jag kommer hem och somnar! Flyttar vidare in i sängen och somnar om! Vaknar nästa dag som en ny människa! Så igår var det dags, därför frånvaron här!

Jag somnade på soffan runt halv åtta, sen var det bara att sova fram till morgonen som gällde. Jättelustigt! Men visst, idag är så himlans pigg och energin är på topp. Och så länge detta funkar så är det bara att fortsätta. Jag kan ju bara säga att jag älskar att sova, kanske därför detta funkar!? Mindre roligt för Jocke bara!  

Jag längtar efter ljus och vår, att man ska bli lite pigg!! Inte att det ska vara mörkt när man går till jobbet och mörkt när man kommer hem. Jag vill kunna ut och springa på kvällarna.... och grilla.... Är lite smått trött på detta just nu!!!
 

Inga kommentarer: