måndag 23 januari 2012

Tiden går fort, men det ska njutas av varje minut!!

Ja då är det åter igen dags för en ny vecka. Kan inte förstå vad tiden tar vägen!!! Va farao!! Känns som jag skriver detta varje måndag!! Men så känns det!! Både Jocke och jag vaknar alltid på måndagarna med en helt olustig känsla över att helgen går så fort. Men allt går fort här!! Varje dag springer iväg!! Men jag vill inte att mitt liv ska springa iväg!! Längtar i alla fall redan till nästa helg!! Och nu är veckan igång!!

Samtidigt som det längtas efter helgen så ska varje minut njutas. Tiden ska tas vara på!! Så idag har det jobbats, där jag stormtrivs. Eftersom jag slutar tidigt idag passade jag på att åka till gymet direkt efter jobbet. Vilket leder till att jag har hela kvällen kvar tillsammans med Jocke! Det är ju så härligt att komma hem tidigt efter att ha hunnit med att träna och sedan ha hela kvällen framför sig. Mycket skönt!!

Jag älskar min nya vardag!!!



Inga kommentarer: