tisdag 31 januari 2012

Snart bara en dag kvar!

Andra dagen ensam hemma. Men det går bra!! Idag sysselsatte jag mig med att jobba över en timme och sen var det bara att ge sig iväg i den underbara trafiken. Idag var jag bara på väg att krocka två gånger. Vet inte varför, men jag gör så konstiga grejer här i trafiken som jag aldrig gjorde i Karlskrona. Men det är ju inte så jädrans lätt när de ligger och ständigt trycker en i baken och vill fram. Stress!! Men ännu ingen skada skedd!!!

Färden gick direkt till SATS för att gå på Powerstep. Allt för att tiden ska gå! Vilket jobbigt pass! Step up och bodypump i ett, känner redan träningsvärken.

Hem kom jag till en tom lägenhet! Känns väldigt konstigt! Laga mat känner man inte heller för när man är själv, så det fick bli det enklaste. Tv-tittande och datorn har underhållit mig resten av kvällen. Vad skulle jag gjort utan min dator!?

Första veckan på väldigt länge där jag börjar veckan med två träningspass. Inte illa!! Något positivt händer ändå med mig när Jocke är iväg och det är att jag tränar för att få tiden att gå. Alltid något bra!! Nu ska jag bara försöka hålla i detta även när Jocke kommit hem!!

Nu ska jag drömma om Jocke och sommar!


Inga kommentarer: