måndag 30 januari 2012

Jag är ensam!!

Jocke är på väg till Amsterdam! Eller han landar strax! Det var inte speciellt kul alls att säga hej då idag. Jag är nog otroligt barnslig, men jag hatar när vi inte är tillsammans. Mycket känslor som kommer upp från våra senaste 2,5 år, då vi sagt hej då ganska ofta. Vi har sagt hej då så det räcker!

Sen är det så lustigt, eller kanske inte... men jag får samma flygångest som när jag själv ska flyga. Undra vart detta ska ta hän!? Jag hatar att inte ha kontrollen och det blir bara värre och värre!! Kontrollångest nr 1!! Sen ska de bo i det icke så trevliga distriktet i Amsterdam, då det inte fanns några hotellrum kvar någon annanstans. Kontrollångest nr 2!! Jocke brukar titta på mig och bara skaka på huvudet. Du kommer aldrig kunna ha kontroll brukar hans kommentar vara. Eller hur!!! Det vet jag väl!! Så tro mig när jag säger att jag jobbar oerhört mycket med mig själv i mina tankar. En dag kanske jag bara inser att det inte är någon mening att oroa sig för allt som kan hända och istället blir världens mest harmoniska människa. Visst du!! Nej usch och fy det är inte alls kul att sitta här i lägenheten själv. Det jag kan glädja mig åt är att han kommer hem redan på torsdag igen!

Så det är bara att sysselsätta sig de kommande två dagarna så det går undan i en ryslig fart!!!

Inga kommentarer: