fredag 13 januari 2012

Jag har fått en award!!

Jag har fått en jättefin award av Helena som skriver bloggen Förändrad - Förvandlad - Förädlad. Tack så otroligt mycket!!!



Så jag vill gärna skicka vidare denna award till fyra stycken bloggar.

Axels Värld: Här får vi följa tuffa Axel och hans föräldrar under deras liv. Axel är snart två år och föddes med ett hjärtfel och måste därför genomgå några tuffa operationer under sina första levnadsår. Jag beundrar stark både Axel och hans föräldrar i sitt kämpade. Det är underbart att få följa Axel på hans spännande äventyr!!

Min Amerikanska Resa: Jag följer med spänning Madeleine som skriver om hennes avstånd till sin stora kärlek Ken. Eftersom jag känner igen mig mycket i hennes liv så förstår jag mycket hur hon känner. Hennes vardag, längtan, nedräkning... sådant ens liv innehåller när man har sin kärlek väldigt långt iväg. Bara kämpa på Madeleine!!

Enjoying the big apple: Här följer jag Sarah och hennes spännande äventyr i New York, där hon just nu studerar för fullt. Hon skriver väldigt underhållande om allt hon stöter på där borta. Det blir många goa skratt men också många inlägg med mycket eftertanke.

Life is like a box of chocolate: En mycket härlig blogg om allt mellan himmel och jord. Ja det är så roligt att följa hennes vardagsbetraktelser och de får en verkligen att tänka till. Denna blogg är verkligen skriven på ett inspirerande och roligt sett. Titta in!!

 

3 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Grattis till Awarden!! Och TACK för att du skickade den vidare till mig med en så vacker motivering :) Det värmer denna fredagkväll kan jag tala om :)

madeleine sa...

Stort tack för din award! Jättefint skrivet och Ken och jag kämpar på..

Anonym sa...

Nu har jag försökt kommentera på detta inlägg tre gånger, får se om det går bättre den här gången.

Tack så mycket för awarden, det värmer gott! Alltid kul att någon uppskattar vad min skriver. Hoppas allt är bra med dig och Jocke! =)