lördag 14 januari 2012

Inte den bästa handledare?!


Ja hur ska jag sammanfatta denna dag!! Vi har väl inte haft det så lätt någon av oss!! Stor del av dagen har spenderats i bilen då Jocke har övningskört. Och vad ska vi säga!? Är jag en bra handledare? Kan jag inte påstå! Har jag lugnet som en handledare ska ha? Kan jag inte påstå! Har jag tålamodet som en handledare ska ha? Kan jag inte påstå! Vad detta resulterade i kan ni ju räkna ut själva!! Var vi bästa vänner när det var klart? Kan jag inte påstå!


Men han kämpar på min kära pojkvän!! Så imorgon gör vi ett nytt försök. Jag ska räkna till tio lite oftare, innan jag bryter ihop!!

Kvällen har varit hur mysig som helst. Jag bara älskar dessa helger när man är ledig och bara kan vara hemma och laga god mat och mysa framför tv:n. Så ikväll blev det kycklingfajitas, vilket var mycket enkelt och mycket gott!!


Nyårslöftet om att bli mer huslig fick sig också en start. Det bakades kladdkaka med nougat och pistagenötter uppe på. Vilket jag starkt kan rekommendera. Kan ni förstå att den blev perfekt!! Alldeles lagom kladdig och god!!


1 kommentar:

Madeleine sa...

Jag bävar för att behöva ta körkort i USA..fy farao. Blir livrädd så fort jag är ute i trafiken.
Kakan ser såå jäkla god ut. Mumma!!