onsdag 11 januari 2012

Hej vad det går!!!!

Oj oj oj.... det är ju knappt att jag hinner vara här inne och skriva. Dagarna bara flyger iväg!!

Det är upp i ottan som gäller varje morgon. 45 min får jag räkna att det tar att köra till jobbet, men ibland är jag där på 20 min. Beroende på hur mycket trafik det är. Så det är lite frustrerande när man ena dagen är där 5 min innan man börjar och ibland 25 min för tidig. Men så är det!!!

Denna veckan har alla barnen börjat på jobbet. Nu efter några dagar börjar man känna dem. Ännu en gång kan jag konstatera att jag har världens mest underbara jobb!! Det är ju så kul med dessa små godingar!!

Tanken idag var att jag skulle träna direkt efter jobbet. Men jag vet inte... jag är helt färdig efter jobbet. Att sen inte självdisciplinen är den bästa hjälper ju inte. Och att jag vet att Jocke är hemma. Kan ni förstå hur underbart det är att ha varje kväll tillsammans hemma. Kan inte förstå att jag klarade mig utan detta så länge?! Men det blir nya tag med träningen imorgon!!!

Nu måste jag vara så tråkig att gå och lägga mig. Kl. 05.45 går färden mot jobbet imorgon. Fy farao!!!

Som jag älskar honom!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mia! Du har en liten uppmuntran att hämta hos mig! :-)