måndag 9 januari 2012

Vad skulle jag gjort utan skype?!

Vad skulle jag gjort utan skype? Blivit galen!!! Efter att ha varit en flitig användare under hela Jockes och mitt förhållande, så fortsätter det, fast nu med min familj istället. Jag är väldigt tacksam för detta under!!

Pratade ikväll med min finaste mormor. Hon är ju bara så söt!!


Har också haft en toppendag på jobbet, äntligen tillsammans med alla barnen. Allt börjar falla på plats även där med nya härliga arbetskamrater.

Efter jobbet blev det en runda till gymmet, även det toppen!

När jag kom hem diskuterades lägenheterna fram och tillbaka. Kan inte riktigt avslöja allt nu.... men det kommer efterhand!!

Jo men livet är toppen just nu!!!!!
 
 

3 kommentarer:

The Diva's Dishes sa...

I'm so glad you are both happy!

Bloggmamman sa...

Spännande! Härligt att ni har det bra där uppe! Här är allt som vanligt, jag jobbar på och Jocke och Axel är hemma och myser! Många kramar till er båda från familjen Fagerberg!

Marliina sa...

Skype är räddningen för oss utlandsboende :)