torsdag 22 december 2011

Gör lite ont i kompishjärtat

Hej då-turnén fortsätter. Idag har jag varit och sagt hej då på riktigt till alla på mitt jobb. Det börjar verkligen närma sig nu! Om en vecka är vi på plats i Stockholm.

Idag har vi också fått alla julklapparna färdigköpta. Är nog första gången på flera år som jag är klar med julklapparna två dagar innan julafton. Känns väldigt skönt att kunna koppla bort det momentet. Nu kan vi bara njuta av att ta det lugnt och äta massa med god mat hela helgen.

Har också haft sista middagen tillsammans med nästan hela tjejligan. Utom E-L då, men henne kommer jag kunna träffa mycket oftare nu när vi kommer till Stockholm, TJOHO!! Annars börjar det kännas i mitt kompishjärta att jag snart kommer mycket längre bort från mina tjejer. Är ju inte utan att det känns lite jobbigt. Händer väldigt mycket i allas våra liv just nu och det är ju bara så att jag inte kommer kunna vara lika delaktig i deras liv nu som jag kunnat vara tidigare. Det gör ju lite ont!!


1 kommentar:

Anonym sa...

ÅHH vad synd att jag var ledig igår. Kommer sakan dig och våra torsdags eftermiddagar jättemycket. Ha det jättebra! Kramar i massor från Kristina :)