fredag 23 december 2011

Dan före...


En härlig dan före doppare dan börjar gå mot sitt slut. Men det är något lustigt med den här dagen innan julafton. Man vill inte riktigt gå och lägga sig. Det sitter kvar sedan man var barn det här med att vara uppe sent, då kämpade man emot sömnen för att kanske få se skymten av tomten när han kom för att lämna julklappen vid sängen. Ja underbart var det!! Nu är det med känslan av att vara med alla nära och kära och bara vara, det är så otroligt skönt!!


Hela dagen har varit härlig. Det blev en runda ändå in till staden för en lunch med min fina Frida. Jag är så glad att jag ändå hinner träffa alla innan jag åker. Allt är också förberett inför morgondagen! Så imorgon blir en lugn dag till skillnad mot andra jular, då det tillhör vanligheterna för mig att vara ute i sista minuten. Det är inte alls ovanligt att jag på julafton fått åka in till Åhléns för att handla de sista julklapparna. Men inte i år. I år vet jag bättre!!

Så mina finaste vänner, ha nu en riktigt underbart God Jul!!!

Inga kommentarer: