onsdag 21 december 2011

Hemma från storstan

Då är vi hemma igen efter två dagar i storstan, vilket känns väldigt skönt. Inte utan att man börjar bli van vid att köra där uppe. Eller van är kanske att överdriva och jag kan inte direkt påstå att tonen till Jocke varit vänlig hela tiden. Men vi kom fram till alla ställen vi skulle. Jag fick till och med köra mitt inne i centrala Stockholm... mmm jag säger då det. Men vi kom levande hem i alla fall, vilket är viktigast!!

Medans jag har tränat på att köra har Jocke tränat på att gå på anställningsintervjuer. Jag har skrivit på mina anställningspapper och vi har även fått nycklarna till vår tillfälliga lägenhet. Allt börjar verkligen falla på plats och det känns så otroligt skönt. Så en vecka kvar här i Karlskrona, sen är vi storstadsbor!!

Snöigt och vackert var det också där uppe!! Julkänslan infann sig verkligen på hemvägen!!



Inga kommentarer: