fredag 21 oktober 2011

Nu drar jag igen...

Ja då är det snart dags att ge sig iväg igen då. Denna vecka har varit full med massa resande!! Nu är det då dags att ge sig iväg uppåt i landet, inom Stockholm sen vidare till Uppsala.
 
Stockholm... tänk att vi är på väg dit... förmodligen!! Vi får se vart Jockes jobb finns, det få visa vart vi ska bo. Men Stockholm har helt klart den bästa arbetsmarknad. Att jag ska bli storstadsbor, det trodde jag aldrig skulle hända. Det ska bli superkul, väldigt spännande!! Min arbetsmarknad är väääldigt stor där i alla fall. Så jobb behöver nog inte vara något orosmoment. Och tänk allt som finns att göra i en storstad!! Söndagarna framförallt, här hemma är söndagarna hemska, helt stendött. I helgen hade jag några Stockholmare på hotellet som undrade hur vi stod ut med söndagarna, man kan tro någon har dött var deras kommentar. Så massa kul väntar mina söndagar med museum, shopping, bio och en massa annat!!

Inga kommentarer: