torsdag 20 oktober 2011

Kul helg!!

Har idag varit på jobbet första gången på en hel vecka. Känns lustigt det här med att plugga 50%, jag är ju knappt på jobbet. Och nu ska jag inte dit förrän på tisdag igen. Är ju inte annat än att jag saknar mina arbetskamrater och goaste barn!!

Men denna helgen har jag ju mig något superkul att trösta mig med. Imorgon bär det nämligen av till E-L och Uppsala. En hel helg med min fina E-L, som jag ser fram emot detta. Men som vanligt när jag ska iväg på något så har jag inte packat. Utan det blir upp i ottan imorgon för att hinna med packning och träning innan vi ger oss iväg vid 10-tiden. Tur som jag har visade det sig att Linda och hennes bror med flickvän skulle upp till Stockholm just imorgon. Snälla som de är får ju jag åka med på ett hörn, det kan ju inte bli bättre. Eller jo, för vi ska också svänga förbi deras föräldrar som befinner sig vid sommarstugan i Kalmar och få lunch. Så snälla och goa!!! Så bara resan upp kommer bli supertrevlig!!! Så imorgon ska vi ha kul Linda!!


Har även skrivit till några lägenheter idag, hoppas hoppas hoppas jag får svar av någon. Men antar att det är vi och en miljon andra som letar lägenhet i Stockholm, så vi får väl se. Tummarna hålls i alla fall!!

Inga kommentarer: