söndag 30 oktober 2011

Halloween

Imorgon firas det Halloween i USA, eller ja man kanske firar här med nu för tiden. För två år sedan precis när jag träffat Jocke var jag där just under Halloween. Då karvades det pumpor för fullt, jag fick knappt godkänt. Den såg för snäll ut var betyget. Efter att vi firat lite med Terry och Rebecca åkte jag och Jocke vidare till Las Vegas för att spendera helgen där. Ja det var lika galet som man kunde tänka sig. Vi klädde inte ut oss, men vi fick se folk som var utklädda så det räckte ändå. Kul hade vi!!


Min är den som längst ner på denna första bild!



Förra året var jag faktiskt också i USA under Halloween, men då spenderade vi den i San Francisco och där infann sig inte så mycket Halloween känsla, men det gjorde inget för det var en av de underbaraste städer jag varit i så vi sysselsatte oss med massa annat kul.

Ja i år blir den här hemma i Sverige och nästa år... ja det återstår att se!

Inga kommentarer: