lördag 29 oktober 2011

Bort med alla måsten!


Är ju bara så underbart fint ute just nu. Efter den bortregnade sommaren kan det ju inte bli bättre med en sådan här höst!

Idag släppte jag allt vad måsten heter och promenerade in till Jockes föräldrar för att bjudas på den godaste fisksoppa. Det är inte klokt vad man blir bortskämd med god mat där. När jag sedan kom hem var det bara att fortsätta att syssla med det jag ville. Alltså ingenting, bara slapp!

Kvällen avslutades med pepparkakor och ädelost, samt "Så mycket bättre" som jag gått och längtat efter i flera veckor. Älskar det programmet!

Nu ska jag sussa och sova min extra timme, för ni glömmer väl inte ställa om klockan inatt!



1 kommentar:

Anonym sa...

Ramlade in här och ser - lägenhet i Stockholm? Oj, inte lätt. Det är nog bara bostadsrätt som gäller då - billigare i förort. Eller den hemskt dyra andrahandsmarknaden.
Lycka till!