måndag 31 oktober 2011

Mina fina vänner

Då är CV och personligt brev också skrivet. Nu ska det bara skickas iväg till hela högen med tjänster. Den är inte liten, finns hur många tjänster som helst att söka, vilket känns mycket bra. Hoppas jag bara att någon fastnar för just mig. Det svåra är bara vilka delar av Stockholm jag ska söka jobb, känner ju inte till staden så bra. Men det är väl bara att skicka så får jag se vart jag hamnar.

Ja det är fullt på schemat att göra just nu. Varje dag finns det massor att göra för Jockes flytt hem. Ingen är lyckligare än jag!!! Snart är han här min finaste!! Äntligen!!

Saknar mina vänner, men denna vecka blir full vännervecka!! Var och träffade Maria, Kalle Bus och Peter igår, vilket var så efterlängtat. Vi har alla så fullt upp på våra håll för tillfället med husköp, flytt, jobb, skola och en massa. Men torsdag är det inbokat bio och fredag blir det mysfika med mina fina vänner. Sen kanske man få in någon vännerdate i helgen också. Känns bra att fylla på dosen!!! För oj mina fina vänner vad ni kommer vara saknade när det bli flytt till Stockholm!

Bästa vänner är som stjärnor. Du ser dom inte alltid, men du vet att dom alltid är där.

Inga kommentarer: