måndag 24 oktober 2011

Åter till verkligheten!!

Hemma igen efter en helt underbar tjejhelg i Uppsala. Det har varit så lugnt och skönt med massa god mat, vin och film. Riktigt härligt!! Tänk att tågresan idag tog lika lång tid som när jag flyger till LA. Och ändå väljer jag att sitta på det där tåget i 8 timmar istället för att flyga 50 min, men det är ju knäppa jag. Vad gör man med ångesttankar som vägrar ge med sig? Jag kommer nog få flyga tillräckligt i mitt liv ändå!!

Så nu tillbaka till verkligheten igen. Helt plötsligt har mitt liv gått från urlugnt till ganska stressigt, faktiskt. Det ska letas jobb, det ska letas boende, det ska fixas med flytten hit och dit.... ja det är mycket planer som ska fixas.Sen ska skolan in där på ett hörn också, den får inte glömmas bort. Imorgon är det 51 dagar kvar!! Inte klokt!! Vet inte om jag fattat det ännu!!

Snart är han här min finaste!


Inga kommentarer: