tisdag 22 mars 2011

Jag har fått paket idag

Idag på jobbet ringde pappa och berättade att jag hade ett paket att hämta på posten. Jag blev ju inte alls förväntansfull... Jocke hade avslöjat att han hade skickat något i födelsedagspresent, utöver kameran då. Men jag visste ju inte vad. Otrolig är han min finaste!!

Ja ni ser vad det var. Tårarna sprutade... saknar ju det liv vi hade där på något sätt. Även att jag inte bryr mig om vart vi bor, bara vi får vara tillsammans. Efter en stund var humöret på topp igen och jag kunde kolla i det utan några tårar.








Men visst har det varit vår idag!? Så otroligt härligt. Även om det har blåst en del, så har det varit ljumna vindar. Älskar verkligen mitt jobb nu när man kan vara ute mer och mer med barnen. Eller jag älskar alltid mitt jobb, men det är härligt när man kan vara ute, utan att frysa tummar och tår av sig och när man slipper böka på barnen femton lager kläder. Det är så jag menar!!




Inga kommentarer: