onsdag 23 mars 2011

Vacker soluppgång, fika och snörvel



Vilken underbar soluppgång!! Är ju inte bara negativt med att börja jobba 6.20 på morgonen. Allt är tyst, utom fåglarna som kvittrar och sen att man dessutom får beskåda denna underbara soluppgång. Livet är härligt!!

Annars efter jobbet idag blev det ett besök hos Jossan och hennes fina dotter Nea. Fika och massa framtidsprat stod på schemat. Köpte med mig denna fina klänning med gula leggings till. Så fin lilla Nea kommer bli til sommaren. Köpte också med en jättefin bok som jag verkligen kan rekommendera att ge till någon som ska bli eller är mamma. En bok fylld av jättefina citat om vår kärlek till vår mamma.




Hela familjen är just nu på hockey. Jag sitter här framför datorn och snörvlar. Har åkt på värsta förkylningen. Lock för ena örat, kan inte andas ur näsan och så svider det jättemycket under näsan för att jag snytit mig så många gånger. Lite synd är det allt om mig.

1 kommentar:

Josefine sa...

Taaack!!! Tycker alltid det är så härligt att träffa dig! Kram