måndag 21 mars 2011

Här hinns det inte med mycket!! Eller?

När jag jobbar sent känns det som jag hinner med absolut ingenting. Ja 17.00 slutade jag idag och jag hann bara hem och vända och iväg vidare till träningen. Hemma vid 20.30 så var det bara att ställa sig vid spisen och laga maten för veckan. Mellan allt som ska skäras och stekas försöker jag också hinna med att prata med Jocke. Jag är nämligen inte den roligaste att prata med samtidigt som jag gör något det ska jag ärligt erkänna, har ytterst svårt för att göra flera saker samtidigt. Men nu är all mat färdiglagad så nu ska det ringas samtal till andra sidan jorden innan det är dags för sängen. Ändå ganska effektiv dag tycker jag nog.



Tänk att jag för 1,5 år sedan skulle träffa den mest underbara jag någonsin kan tänka mig två dagar innan han skulle tillbaka till Los Angeles. Helt galet underbart!!!

Inga kommentarer: