söndag 20 mars 2011

Har jag varit ute? Nej då!!!

Vilken helg det har varit, vilket väder!! Har jag varit ute och njutit? Nej då inte det inte... Varför? Finns inget att skylla på!! Varje gång jag tänkt ge mig ut har det av någon konstig anledning dykt upp något som jag bara måste göra först. Ja ja...

Idag har det i alla fall varit jobb hela dagen. Därefter blev det fika med bästaste Linda, Maria och Kalle Bus.



Sen vidare iväg på kalas hos Elsa, Jockes brorsdotter. Vad barn älskar att fylla år, ögonen verkligen lyser av förväntan och spänning. Härligt!!!

Nu är det snart dags för sista avsnittet av "Solsidan". Fick reda på idag att om man inte känner någon som är som Ove, så är man en Ove själv. Oj oj oj då ligger jag risigt till. För jag känner ingen Ove, men jag hoppas verkligen inte att jag är någon Ove själv heller. Fy för Ove!!

Inga kommentarer: