tisdag 2 november 2010

"San Francisco dag 3" 1 November 2010

JAG ÄLSKAR SAN FRANCISCO!!!!! Jag menar det verkligen!! Vilken underbar stad vi har hamnat i. Detta är helt klart "USA:s Karlskrona", en stad mitt ute i havet, där du kan skymta vatten vart du än kommer. Vi har sådan otrolig tur också. Här brukar det nämligen regna för det mesta, men vi har sol, klarblå himmel och ca 25 grader varmt.

Idag har jag strosat omkring för mig själv. Jocke har varit på utbildning hela dagen. Helt plötsligt ringer Jocke och fråga mig om jag tycker om att vara här. Jag älskar det, svarar jag. Egentligen skulle Jocke göra 2 dagar av sin utbildning här och 3 dagar i Orange County, söder om LA. Men istället har han fått erbjudandet att göra hela kursen här. Så det han undrade var om jag vill stanna här ända till fredag. JAAAAA!!!!, svarade jag. Så nu mina vänner kommer jag vara i San Francisco till fredag istället.

Som vanligt skriver jag inte så mycket, utan visar istället i bilder vad jag har haft för mig idag.

Jag började med att ge mig ner till "Down Town".







Kom sen ner till havet där jag strosade omkring lite. Hittade också en jättefin pir där jag gick ut. Vilken utsikt det var in mot "Down Town". Underbar!!!










Gick sedan vidare till "Pier 39" - turisthålet som jag visade häromdagen. Men det händer mycket där, så det är kul.









På vägen hem sen blev det världens uppförsbacke. Puh!!!





Puss och kram!!!

Inga kommentarer: