torsdag 4 november 2010

"Det viktigaste!!!" 3 November 2010

Idag vill jag inte lägga in några bilder om hur det är här borta. Efter att ha läst Emma och Jockes blogg om hur deras lilla Axel opereras, sitter jag här med tårar i ögonen och bara tänker på hur fantastiskt starka de är. Jag kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det är att få ett barn med hjärtfel och allt de går igenom, men jag vet hur oviktigt det är med alla bilder på hur himla fint det är här. Det är inte det som spelar någon roll. Det som spelar roll är de personer man har runt omkring sig, vänner och familj. Ens barn är ju det viktigaste, men det har ju inte jag fått uppleva än.

Så Emma och Jocke, jag vet ju att ni läser här. Ni ska veta att vi tänker på er och er blogg är det första jag går in och läser varje morgon för att se hur det går för er. Jag kommer aldrig kunna föreställa mig vad det är ni går igenom, men jag beundrar er för att ni är så starka. Axel den lilla kämpen är ju också så otroligt stark. Jag lovar att hålla alla mina tummar för er. Ni är fantastiska!!!




Massa lyckokramar från oss!!!!!

2 kommentarer:

Bloggpappan sa...

Maria!

Tack för dina undebart fina och stärkande ord! Du anar inte vad dom betyder! Att ni tänker på oss gör att vi för nya krafter och mer ork till att klara oss igenom detta! Även om vi grät när vi såg att du tillägnat ett inlägg åt oss!

Magiskt!

Kram Axel, Emma och Jocke

Mia sa...

Det är klart vi tänker på er. Pratar ofta om er och hur otroligt starka ni är. Blev så glad när jag läste er blogg idag och att allt går framåt.

Massa kramar Mia och Jocke!!!