tisdag 26 oktober 2010

"Vilken mysdag det blev" 25 Oktober 2010

När jag vaknade idag förflyttade jag mig från sängen ut i soffan. Nästa gång jag förflyttade mig var kl. 14.30. Vad hände här då? Idag har verkligen varit en sån där mysdag. Det har varit halv storm ute och jag har legat i soffan och läst bok, sovit och pratat med vänner. I vanliga fall brukar jag få panik när jag inte gör något, men idag har det varit riktigt skönt. Tack vare ryggen har jag ju inte kunnat träna heller, men jag tog mig ändå ut på en promenad i eftermiddag. Är jättekul att vara ute och gå inne i samhällena här just nu eftersom det är Halloween till helgen. Här får ni ett smakprov på hur husen kan se ut, men det kommer nog mer under veckan.








Det blir inte jättemycket Halloween för mig och Jocke, eftersom vi åker till San Francisco på fredag. Förra året var jag också här på Halloween och då karvade vi pumpor för fulla muggar. Fast vi åkte iväg Halloween helgen även då, till Las Vegas.



Den högra pumpan är min. Själv var jag väldigt nöjd, men jag fick höra att den såg alldeles för snäll ut. Ska göra en riktig elaking nästa gång.



Puss och kram!!!

Inga kommentarer: