fredag 22 oktober 2010

"Vårt lilla hem" 21 Oktober 2010

Tänkte visa er lite hur Jocke och jag bor här borta i LA. Här har ni huset vi bor i. Bara en liten bit bort ligger en park där jag brukar springa eller promenera, måste säga att det är väldigt skönt att den ligger så nära.



Innanför grinden finns också en pool. Är absolut inte så lyxigt som man tror när man hör att någon har pool, men ändå perfekt att ta ett dopp i när det är riktigt varmt.



Här har ni vårt "vardagsrum", om man kallar det så. Jag har tagit bilden direkt innanför ytterdörren. Här i USA är det väldigt ovanligt att man har hall, vilket vi då inte har.




Det lilla köket eller kokvrå kanske man kallar det.





Vi har en liten gång in till sovrummet. Badrummet ligger in till vänster precis innan sovrummet.



Hej hej!!!



Jockes plugghörna.



Den mysiga sängen.



Som ni ser är inte lägenheten så stor, men jag måste säga att jag verkligen stormtrivs här. Största anledningen är givetvis att jag har Jocke nära mig, men jag tycker lägenheten är riktigt mysig.

Idag har det inte hänt så mycket. En joggingtur i parken blev det och jag lyckades komma undan regnet. Imorgon ska jag följa med Jocke till Marina del Ray där han jobbar för tillfället. Tänkte jag kunde gå runt och kolla den fina hamnen medans han jobbar, så jag håller tummarna för fint väder.

Puss och kram!!!!

Inga kommentarer: