lördag 23 oktober 2010

"Marina del Ray" 22 Oktober 2010

Idag åkte jag med Jocke till Marina del Ray. Eftersom han bara skulle jobba halva dagen där, så passade jag på att följa med. Alltid kul att se lite nya ställen här i LA. Det ena är ju aldrig det andra likt.




Jag är väldigt glad att det blev fint väder, annars hade det inte varit så jättekul att vara här. Hela området är en enda stor yacht klubb och det är inget litet område. Båtarna fortsatte i all oändlighet, de tog liksom aldrig slut. Vilka båtar sen... har aldrig ens sett sådana båtar i Sverige.





Hittade även en liten halvö som man kunde gå ut på, där det var jättelugnt och skönt. Så otroligt skönt att slippa all trafik, som man i vanliga fall alltid har runt omkring sig. Jag spenderade några timmar på en bänk med min bok i solskenet, inte illa.





Vill bara visa min lilla pappa hur jag tycker det ska se ut på Maxi...hihi. Här är affärerna helt otroliga på att ha ordning och reda på sina varor. Tror inte min pappa skulle ha tålamod att stapla äpplena i en pyramid förstås... ha!!






Har även träffat på den första kändisen idag i affären, nämligen Robert Knepper som spelade T-Bag i Prison Break. Ni vet han den sliskige.Jag älskar verkligen när jag träffar på kändisar, hoppas det kommer fler snart.



Puss och kram!!!

Inga kommentarer: