söndag 3 oktober 2010

"Min gulliga mormor" 1 Oktober 2010



Har pratat med min lilla mormor på kameran idag. Hon kan ju inte riktigt förstå att vad jag ska här och göra. Kan inte Jocke hitta ett jobb här istället. Varje gång vi pratar får jag höra detta. Hon är så gullig, vill ju bara väl. Men vad skönt det är att man kan prata på kameran med alla nära och kära.

Annars har det varit en riktigt skön dag idag. Idag har jag verkligen kunnat njuta av att bara va när Jocke varit på jobbet. Jag har kollat upp det gym jag vill träna på, kollat cykel, varit på promenad i parken mm.

När Jocke kom hem gjorde vi oss iordning för att gå ut och äta. Vi åt på PF Changs, en helt underbar kinesisk restaurang med supergod mat och jättehärlig personal.




När vi var mätta och belåtna strosade vi omkring lite i Burbank innan vi åkte hem. Det som är så härligt med Los Angeles är att det alltid är sådan energi här, det är alltid massa folk ute, restaurangerna är fulla, gatumusikanter spelar, affärerna är öppna sent... Det finns liksom folk överallt.




Puss och kram!!!

Inga kommentarer: