fredag 1 oktober 2010

"Lång dag ensam" 30 September 2010

Idag var det första dagen som Jocke skulle vara iväg precis hela dagen, mellan 7.30-20.00. Tyckte ändå att det kändes ok på morgonen, jag skulle ha en hel del att göra. Framåt eftermiddagen blev det lite jobbigare, saknade faktiskt alla hemma och kände mig rätt ensam. Jag vet att det "bara" är första veckan och att jag egentligen bara borde ta det lugnt. Men jag har alltid varit en liten rastlös ajäl av mig, vill ha att göra hela tiden. Innan jag har fixat allt som gym, cykel, skolansökningar mm, så kommer det att vara rätt mycket tid här i lägenheten. Jag är väldigt glad att det ligger en park precis här bredvid, så jag kan ut och träna i alla fall. Det hjälper mycket!!

När Jocke väl kom hem, blev ju allt helt underbart. Spelar ingen roll om jag blir rastlös ibland. Att få vara tillsammans så här är värt precis vad som helst!!!

Puss och kram!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

möe love från din broder / sakna dig lite