torsdag 7 oktober 2010

"Min fina cykel" 6 Oktober 2010

Ja mina vänner. Idag har det inte hänt mycket här i la la land. Det har nämligen regnat precis hela dagen, så jag har legat nerkrupen i soffan och tittat på Top Model hela dagen.

Lyckades ta mig ut när Jocke sa att vi skulle åka iväg och köpa cykel. En jättefin ny cykel köpte jag. Nu får vi bara hoppas att jag får behålla den, de är nämligen väldigt bra på att stjäla cyklar här i LA. Tro det eller ej så var cykellåsen slut, är nog inte meningen att jag ska ut och cykla, så jag får ändå vänta lite med att använda min fina cykel.

Hjälm fick jag också köpa. För ni förstår, cyklister är inte speciellt mycket värda här. Så Jocke förbjuder mig att cykla utan hjälm. Råkade visst ta den på fel håll först...hihi.




Puss och kram!!!

Inga kommentarer: