onsdag 6 oktober 2010

"Ett grått LA!!" 5 Oktober 2010

Usch och fy vilket trist väder det är har just nu. Så ni ska inte tro att jag har det mycket bättre än ni, tror till och med att ni har finare väder än vad det är här.

Efter att Jocke jobbat kom han och hämtade mig. Vi skulle iväg och kolla cykel... Jipppieee!!! Jag kände verkligen att nu kommer det ske, nu kommer jag få min cykel. Men ICKE!!!! Cykeln var helt ok, men växlarna funkade givetvis inte. Det fanns inga tröga växlar kvar, så hade jag tagit den hade jag fått trampa som en galning. Kände att humöret började gå neråt lite, jag vill ju verkligen ha min cykel. Det blev en runda på H&M innan vi åkte hem också. I 2,5 timme var vi iväg för två ärenden, ändå var det i "närheten". Jag förstår folk som blir galna på trafiken här.

På kvällen när vi kom hem sa Jocke; Jag tror jag vet var ditt fräsande kommer ifrån. Jasså var då? sa jag. Från Leif, du har fått det från honom, sa Jocke. Tror min älskling verkligen börjar känna mig och min familj...hihi.


Ett grått LA!!




Puss och kram!!!

Inga kommentarer: