måndag 4 oktober 2010

"Äkta hemmafru" 4 Oktober 2010

Ja då har jag redan varit här en vecka. Det är så otroligt det här... Något jag märkt att man lär sig när man har distansförhållande är att verkligen uppskatta de små sakerna. Även om det blir en del tid själv på dagarna så spelar det ingen roll, det är bara så underbart att få träffas nån gång varje dag om det så bara är att få vakna upp tillsammans och att få somna tillsammans. Denna veckan har varit den underbaraste veckan i mitt liv, att få ha Jocke nära mig, det betyder allt för mig.

Idag har jag känt mig som en riktig hemmafru. Budget då förstås, för jag får ju städa själv...hihi. Så eftersom det för ovanlighetens skull har regnat här idag, så har jag helt enkelt passat på att städa hela lägenheten. Så just nu doftar det ljuvligt här inne. Snart ska jag ut i parken och motionera också. Bara det, att hinna med att träna så mycket jag vill är också sååå bra. Nu har jag ju ett riktigt lyxgym att gå till också. Så akta er Svenska Hollywoodfruar.... snart kommer jag.

Puss och kram till er alla!!!

Inga kommentarer: