måndag 4 oktober 2010

"Farmers market" 3 Oktober 2010

Medans Jocke pluggade idag på förmiddagen åkte jag med Rebecca och Lauren till en Farmers market i Hollywood. Oj vad mycket gott det fanns där! Massa mat, grönsaker och frukt... och allt var så fräscht. Köpte dock inte jättemycket eftersom det är betydligt dyrare än vad det är i affärerna. Men det behövde man inte, det var bara kul att gå runt och smaka på massa olika/konstiga saker som man aldrig smakat förut. Det här kommer garanterat hända fler gånger.










När jag kom hem gav Jocke och jag oss iväg för en fixarrunda. Vi fixade gym till ett rimligt pris och inget gym som helst. "LA Fitness" med styrketräning, pass konstant från kl. 06,00-21,00, hur mycket konditopnsmaskiner som helst, bubbelpool, simbassäng, basketplan, bastu... ja precis allt. Känns hur lyxigt som helst att få träna där. Åkte därefter iväg för att försöka hitta en cykel som jag skulle köpa, men den var tyvärr för liten. Så cykeljakten fortsätter på tisdag.

Ikväll har vi varit hemma hos Rebecca och Terry på middag. Hon är en gudinna på att laga mat, så där kommer jag nog få uppleva många underbara middagar.

Nu är det snart godnatt.

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: