fredag 8 oktober 2010

"Jag har fått en bloggaward" 7 Oktober 2010



Jag har fått en bloggaward av Emma och Jocke som skriver på sin blogg Axels värld. Så goa är de!!!! Med awarden ska man berätta om 3 saker som ligger en varmt om hjärtat och visa sin favoritbild.

Detta ligger mig varmt om hjärtat:

1. JOCKE!! Som får mig att vara världens lyckligaste, som får mig att känna mig älskad och betydelsefull. Jag älskar honom så innerligt för detta.

2. MIN FAMILJ OCH MINA VÄNNER!! Som betyder så otroligt mycket för mig. Det var det svåraste att lämna dem när jag flyttade hit. Tack vare internet/billig telefon kan jag ha daglig kontakt med alla där hemma, vilket gör det otroligt mycket lättare för mig att få ett bra liv här.

3. TRÄNING!! Upptäckte idag när jag var och tränade för första gången här hur otroligt mycket träningen betyder för mig. Det kommer göra mina dagar lättare här, samtidigt som jag kommer må bättre både psykiskt och fysiskt.

Detta är min favoritbil:



Visar helt enkelt hur lyckliga vi är.

Awarden ska även skickas vidare till fem andra bloggare. Jag har valt:

1. Josefin: Skriver om sin vardag hemma i Karlskrona, där hon väntar sitt första barn.

2. Linda: Skriver om sitt liv som innerhåller en massa spännande saker. För tillfället har hon blivit färdig reseledare och ska tillbringa sin vinter i Egypten.

3. Juliane: Min arbetskamrat som skriver om sitt "nya" liv som student och som har en otrolig begåvning för hantverk.

4. Emma och Jocke: Måste ge tillbaka en award till Emma och Jocke för deras jättefina blogg som gör att vi nära och kära kan följa hur det går för dem och deras lilla son Axel.

5. Therese: Min arbetskamrat som skriver om sin vardag och sitt liv som nybliven mamma till sitt andra barn.

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: