måndag 18 oktober 2010

"Lugn söndag... icke!!" 17 Oktober 2010

Trodde det skulle bli en väldigt lugn söndag idag, mulet väder och riktigt höstigt. Men mitt i morgondisken ringde Rebecca och frågade om jag ville följa med till Farmers Market, vilket jag ville, eftersom jag älskar det stället. Tyvärr blev det ingen matupplevelse idag, eftersom jag ätit frukost precis innan.

När jag kom hem gick jag och Jocke en långpromenad och kollade på alla utsmyckade hus. Är Halloween här snart och folk smyckar ut sina hus med diverse hemska saker. Ska visa er en annan dag.

Efter det gick jag direkt in till Rebecca för jag och Lauren hade lovat henne att hjälpa till med maten för en gångs skull. Det blev inte så mycke hjälp sen ändå, jag hjälpte till lite med efterrätten. Tror egentligen att hon vill göra allt själv, hon ville nog bara ha lite sällskap.

Jag glömde tyvärr kameran hela tiden idag, så det blir tyvärr inga bilder. Ledsen...

Puss och kram!!!!

Inga kommentarer: