söndag 17 oktober 2010

"Shopping i Woodland Hills" 16 Oktober 2010

Tanken idag var att vi skulle åka till Malibu och ha picknick vid stranden. Men det verkar som hösten har kommit till LA, så vi ändrade planerna och åkte till ett köpcentrum istället.




Tyckte Jocke såg lite trött ut, så jag bad honom att se lite piggare ut.



Ny myströja inhandlades. Jag älskar H&M!!!!!



Jocke lekte med sin nya leksak när vi kom hem.




På kvällen sen gav jag mig in på att laga fisksoppa med saffran och allt. Kände mig väldigt stolt måste jag säga. Den var lite salt, få skylla på fonden de har här, den är inte riktigt likadan som hemma. Vi fixade det med att spä ut soppan lite, så den blev helt godkänd. Ingen jätte matupplevelse, men ändå god liksom.




Sen vi kom hem har vi båda suttit fast framför maratonavsnitt av programmet "Jersey Shore". Ärligt talat, vilket skitprogram, ändå kan man inte sluta kolla när man väl börjar kolla.

Puss och kram!!!

1 kommentar:

Bloggpappan sa...

svinnjure................som varit och kollat hockey.... gillar jag inte =)
kram!