lördag 25 september 2010

"Packa, packa, packa..." 25 September 2010

Det första man får höra idag när man vaknar är att ett flygplan fått landa på Arlanda för att det är bombhotat. Nej men det är ju kul, sätter ju inte alls igång flygångesten. Men nu gick det ju bra, så det var skönt. Mamma frågade om jag ville ha någon lugnande tablett med mig, men jag vill verkligen inte det. Vet inte varför, vill ju egentligen inte ens ta alvedon. Så jag får bita ihop helt enkelt. Jag måste verkligen vänja mig att flyga, vi kommer ju åka en del fram och tillbaka.

Annars idag har jag bara packat, packat och packat. Helt sjukt vad kläder jag har, jag kommer aldrig mer behöva köpa ett klädesplagg. Det är sant!!!

Min moster och hennes man Gunnar, mina kusinbarn Philip och Robin var här idag och fikade och sa hej då. Annars har jag bara myst med min familj, är ju inte så lång tid kvar nu att göra det.

1 dag kvar!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: