söndag 26 september 2010

"Nästa stopp la la land" 26 September 2010

Fy vilken jobbig natt jag har haft. Har nog åkt på en dunderförkylning som även attackerat mitt öra. Inte så jättekul att ha ont i örat när man ska upp och flyga. Men jag har laddat upp med nässpray, alvedon och tuggummi.

Annars har jag klarat av det sista inför resan idag. Har mest hållt mig hemma hos familjen, vilket har varit väldigt känslosamt. Alla har gråtit idag. Min älskling förbereder där borta med städning och ikea. Underbar är han. Om ca 1,5 dygn är jag där. Jag flyger imorgon kl 14.00 till London, där har jag sen 1 timme mellan flygen. Väl på väg till LA har jag 11 timmars flygning framför mig. Jag kommer landa i LA kl 19.00 (LA tid) och 04.00 (svensk tid).

Så nästa gång vi hörs mina vänner är jag framme i la la land. Jag hör av mig så fort jag har möjlighet.

0 dagar kvar!!!! TJOOOHOOO!!! JIIIPPIIEEE!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: