lördag 25 september 2010

"Sista dagen på jobbet" 24 September 2010

Ja då var det sista dagen på jobbet då. Sa hej då till alla små gullungar. Försökte förklara för dem att jag ska flyga flygplan och vara borta ett tag och sen komma tillbaka till dem efter att tomten kommit. Innan jag gick sa de; Mia flyga flygplan... tomten kommer... Så underbara är dem och jag kommer sakna dem något fruktansvärt.

På kvällen blev det bowling med alla mina arbetskamrater. Jag låg himla bra till under första omgången. Men jag visste att det inte skulle hålla i sig, det gör det ju aldrig. Jag har mämligen ingen aning om hur jag gör, kan lika väl hamna vid sidan som rakt på. Handlar bara om tur för mig det där. Men kul är det.





Efter bowlingen gick vi bort till Stars n Stripes och åt middag. Hade jättetrevligt och jag är så glad att så många var med. Tack alla för en jättetrevlig kväll. Kommer sakna er så. Vi syns på facebook hihi.







2 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: