måndag 6 september 2010

"3 veckor kvar!!!! TJOHO!!!!!" 6 September 2010

3 veckor kvar. Det här är ju inte klokt. Jag tror att jag håller på att bli knäpp. Så mycket rör det sig i mitt huvud just nu... testet på lördag, undrar hur det kommer gå? Det är snart dags att flyga igen, hur kommer det gå? Allt jag måste packa, allt jag måste köpa. Försäkringar som måste fixas, måste till banken och fixa sparande mm, csn måste kontaktas, lärarförbundet måste kontaktas. Alla mina nära och kära som jag vill träffa innan jag ger mig av. Jag vet ju att det kommer att lösa sig, men ibland kan jag ha lite svårt att fokusera på en sak och då blir jag lite stressad. Men som jag sagt innan, denna vecka blir det plugg, sen kan jag ta tag i allt annat.

Nu ska jag fortsätta kolla på Biggest Loser, tycker jag är jättebra.

20 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: