tisdag 7 september 2010

"Inget speciellt" 7 September 2010

Jaha vad har hänt idag då?! Efter jobbet hade jag tid på banken för att fixa lite med mitt sparande och dyl innan resan. När jag kom hem var klockan ganska mycket, så det har inte blivit så mycket gjort. Fastnade mest framför Idol, grrrrr... eftersom jag borde..... ja ni vet vad. Nu tänker jag inte tjata mer för er.

Annars mår jag väldigt bra mina kära vänner. Tiden bara springer iväg och jag är sååååå lycklig. Eftersom inte allt kan vara perfekt så måste jag bara säga att flygångesten smyger sig på sakta. Men än så länge lyckas jag skjuta undan den. Just nu funderar jag mycket på vad jag ska göra för att dämpa den. Jag har fått råd att ta sömntabletter, men jag är ju lite nojjig över det där med tabletter. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, några glas vin kanske... Jag ska i alla fall köpa mig en målarbok och tuschpennor för att fördriva tiden.

Till detta vackra ställe ska jag snart.




19 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: