måndag 30 augusti 2010

"Ett tårfyllt hej då" 29 Augusti 2010

Vad tiden går snabbt när man har roligt, för det har jag verkligen haft. Det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjort denna helgen.

Efter en repris av frukosten från igår, så var det dags för oss att packa och ge oss iväg hemåt. Usch vad jobbigt det var att säga hej då. E-L är inte säkert att jag träffar mer innan jag åker, men Linda kommer förmodligen hem en av helgerna som är kvar. Tårarna forsade ner på oss allihop. Det är något jag märkt nu när det börjar närma sig, nämligen att jag är oerhört känslosam. Jag gråter väldigt lätt när jag tänker på alla som jag ska säga hej då till och i helgen fick jag helt enkelt uppleva det första avskedet.

Tack alla mina underbara tjejer för en helt underbar helg. Älskar er alla!!

Måste bara visa Marias lilla tillskott i familjen. Så söt och han heter Sixten.



28 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: