tisdag 31 augusti 2010

"Exakt 4 veckor kvar" 30 Augusti 2010

Ja då är det bara 4 veckor kvar tills jag åker. Oj oj oj, nu är det nära.

Idag har det "bara" varit jobb. Efter jobbet åkte jag in till stan och gjorde slingor och klippte mig. Så nu är jag ytterligare lite ljusare. Eftersom min frisör ska flytta till Helsingborg och jobbar sin sista dag imorgon tisdag här i Karlskrona, blev det ett hej då även idag. Men jag sa att det inte är omöjligt att jag gör en liten utflykt till honom när jag är hemma i januari för en klippning. Han varnade lite för frisörerna i USA och rekomenderade mig att leta upp en skandinavisk salong. Det krävs inte riktigt lika lång utbildning som här för att bli frisör och det kan jag faktiskt tänka mig. Så jag kommer nog följa hans råd.

27 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: