onsdag 16 juni 2010

"Hade besök av en liten ängel idag" 16 Juni 2010


Den här lilla ängeln hade jag besök av idag. Hon heter Agnes och är min kusin Daniels lilla dotter. Jag tror vi fastnade lite för varandra hon och jag. Innan hon skulle åka hem, så satt hon och klappade mig på armen och sa "följa med". Hon ville inte ens gå till pappa när de skulle åka, så jag fick bära ner henne till bilen. Till och med då pekade hon på baksätet och sa "följa med". Jag tyckte faktiskt det var lite jobbigt att säga hej då. Helt klart måste det bli minst ett besök hos lilla Agnes innan det blir flytt till LA.



Hon hittade en liten apa i vår soffa som hon blev jätteglad för. Oj vad mycket kramar och pussar den fick. Vi kunde ju bara inte behålla den här, utan den fick följa med lilla Agnes hem och sova i hennes säng. Barn är ju bara så underbara!!



97 dagar kvar!!!

Puss och kram!!

Inga kommentarer: