tisdag 15 juni 2010

"Åhhh vad kul det är med fotboll" 15 Juni 2010


Så här road är jag hemma på kvällarna just nu, lillebror roar mig lite som ni ser. Men annars är det inte så kul just nu. En dag i veckan har jag fått lov att titta på tv och det är på måndagarna. Då är det Hollywoodfruarna som jag gärna ser. Jag vet att de är ytliga, men lite roliga är dem också. Annars är det fotboll, fotboll, fotboll... Jag kan också tycka fotboll kan va kul. Men inte alla lag!!!! Så från och med ikväll ska jag se till att ha mina kvällar uppbokade med aktiviteter, för tv:n kan jag glömma. Ikväll var det Maria som kom till min räddning. Det blev en promenad i det fina vädret som kom till slut. Tack gumman!!


Bara 3 veckor till kommer det att se ut så här varje kväll!!! Jippiiieeee vad kul!!!

98 dagar kvar!!!!

Puss och kram!!

1 kommentar:

Maria sa...

Tack själv för promenaden, precis vad jag behövde! Idag är det jag som är TRÖTT ;-)!! Love u, kramar