fredag 18 juni 2010

"Tjejkväll" 17 Juni 2010

Idag har Maria och jag haft en riktig tjejkväll!!

Vi började med en promenad runt Saltö och Dragsö. Innan vi gick fick jag mig ett gott skratt. Maria bad mig ringa till hennes mobil, för hon visste inte vart hon hade lagt den. Jag ringde, men vi kunde inte höra den någonstans. Försök igen sa Maria. Vi gick ut i köket och hon stängde av fläkten. Då helt plötsligt hör vi den ringa någonstans väldigt väldigt svagt. Gissa vart hon hade lagt den!? Jodå i kylskåpet, hur man nu kan lägga den där. Det visade sig att när vi pratade i telefon tidigare, så packade Maria in grönsaker i kylen och då blev det helt enkelt att mobilen också fick följa med in. Kul!!!

Tänk om det kunde vara sommar året runt, för då är Karlskrona bland det vackraste som finns. Vad underbart det hade varit.




De här sötnosarna träffade vi på vid fisktorget.



Sen gick vi hem och lagade pastasallad hos Maria. Kvällen avslutades med bio, "Sex and the city 2". Tycker nog att den har fått lite orättvis kritik. Vi skrattade i alla fall massor och jag tycker den var riktigt härlig.

96 dagar kvar!!!!

Puss och kram!!!

Inga kommentarer: