lördag 26 juni 2010

"Glad midsommar allihop!!" 25 Juni 2010

Idag blev det traditionellt midsommarfirande i Torskors. Vi firar alltid midsommar här tillsammans med familjen och några vänner till mamma och pappa.





Vi började redan kl 13 med sill, potäter och snaps. Därefter blev det tipspromenad och kubb.



Min kära pappa fick rött kort för filmning av min bror som absolut tyckte att vi behövde en domare. Och med detta galna sällskapet kan jag absolut hålla med honom. HA!




Jag pratade lite med min älskling som hade en helt vanlig arbetsdag där bortai Los Angeles.


Världens bästa mormor var med!!!!!



När solen sen gick ner, så förflyttade vi oss hem till Tomas och Inger för sång och grillning.



SKÅL!!!!



Finns det allvarligt talat någon som ser knäppare ut i keps än min pappa!? HA!!



Hoppas ni alla hade en riktigt underbar midsommar.

88 dagar kvar!!!

Puss och kram!!!

1 kommentar:

Kusin Daniel sa...

Trodde du tagit en bild från träningslägret inför LA-flytten. Han ser ju ut som vilken gammal gängmedlem som helst. ;)