lördag 26 juni 2010

"Lövmarknad och mys med Maria och Kalle" 24 Juni 2010

Idag var det då dags för ett av alla måsten man har i livet. Att varje år åka in till lövmarknaden, fast man inte tycker det är speciellt kul och det är massa folk som tränger sig fram. Men det är ju tradition. Jag valde ju då att ta bussen in för att slippa leta parkering, men den var ju 40 min sen. När jag väl kom in var tanken att jag skulle gå lite i affärer. Jag tänkte att det flesta är väl på marknaden, så kunde jag kolla kläder istället. Men nej nej, det var alldeles för mycket folk. Det enda jag tog tag i var systemet, för det var jag tvungen till. Efter det träffade jag Maria och Kalle.



Det blev ballong, svärd, brända mandlar och bigarråer. Sen träffade vi på Cissi, Noel och Thea.





När vi tröttnade på lövmarknaden, vilket vi gjorde ganska snabbt blev det picknick på Marias bakgård. Äntligen är det riktig sommar, så underbart.




Vi var ju tvungna att prova Kalles svärd också.

89 dagar kvar!!!!

Puss och kram!!!!

Inga kommentarer: